Testimoni : Resdung


Nama    : Khalif Hassan
No.HP   : 0122423790
ID          : kha926 (Stokis Elite : SE304)
Lokasi   : Shah Alam, Selangor

        “ Saya mula menyertai bioasli ini sejak pelan C dilancarkan sekitar bulan Feb 2009, dan hanya beberapa bulan menjadi stokis elite. Sepanjang pengalaman saya menjadi stokis ramai ahli yang berkongsi testimoni dengan saya dan saya sendiri, sekarang ini saya telahpun sembuh dari resdung yang saya alami sejak 20 tahun lalu dengan asbab Minyak Kelapa Dara. Sebelum ini, saya banyak minum dan makan ubat - ubatan untuk penyakit ini sehingga pada satu masa kesan dari pengambilan ubat -  ubat ini memberi beban kepada jantung saya. Tapi pada masa itu tiada pilihan, terpaksa juga makan. Dan Dengan Minyak Kelapa Dara ini Alhamdulillah, kata orang macam dapat satu kehidupan yang baru.
 
        “ Tiap-tiap hari,selain makan, saya juga akan titiskan satu atau dua titis VCO ke dalam hidung sambil berbaring. Syukur dalam masa 3 hari telah ada kesan perbezaan pada hidung saya. Namun setelah sebulan saya amalkan VCO ini, saya rasa sekarang macam penyakit saya telah sembuh sepenuhnya. Terima kasih Minyak Kelapa Dara. ”
 
Nota : 

         Resdung adalah penyakit yang berpunca daripada parasit yang di panggil Demodex. Dengan hanya melalui sentuhan sahaja sudah cukup untuk ia membiak dan merebak. Keadaan dari pembiakannya maka terjadilah simptom – simptom yang mengakibatkan mata, telinga, hidung, kulit muka, kepala menjadi gatal, rambut gugur, berjerawat, ruam, hidung tersumbat, nafas berbau, selsema, kerap bersin, hilang deria bau dan berpenyakit kulit. Rawatan hanya mampu mengawal dan mengurangkan masalah tersebut.