Kes : Sakit Darah Tinggi & Sakit Kepala


Nama : Melvyn Colin ivan Storer
Alamat : 7 Apple grove Orchard Rood Hook Surrey
              KT9 1BE England UK
Penyakit : Tekanan Darah Tinggi dan sakit kepala
 
      Saya mengalami masalah tekanan darah tinggi dan sakit kepala . Apabila saya melancong ke Malaysia, seorang rakan baik saya telah menceritakan tentang kelebihan Minyak Kelapa Dara yang sangat hebat tanpa sebarang campuran bahan kimia, dadah mahupun bahan pengawet. Apabila saya melayari website antara bangsa ,memang benar Minyak Kelapa Dara ini telah lama diamalkan oleh masyarakat Eropah dan Amerika malahan telah dicampurkan dengan bahan tertentu supaya ianya lebih sedap dan senang digunakan . 

       Oleh itu saya memilih yang "original" produk minyak kelapa dara keluaran Bio-Asli.  Saya datang terus ke ibu pejabat syarikat untuk mendapatkan keterangan produk dari En. Ishak . Kali pertama meminumnya saya rasa agak pening kepala, lama kelamaan rasa seperti biasa sahaja. Secara pribadi apa yang saya ingin katakan ialah " Minyak Kelapa Dara Bio-Asli adalah tulen dan ianya sangat baik untuk kesihatan kita.