KES : SAKIT-SAKIT BADAN DAN BUASIR


PROJEK KHAS                     : MENGUJI KHASIAT & KEUPAYAAN PENYEMBUHAN
                                         PRODUK Bio-Asli Desaku.
 PRODUK  UJIAN                  : MINYAK KELAPA DARA  + HABBATUS SAUDA’
                                         (VCO+HABBATUS SAUDA’)
 PENERIMA  RAWATAN         : EN. MASHOAD BIN MOHAMED
                                                  (013-6601383)
 ALAMAT                           : JALAN HJ. SHUKUR, NO. 4, PPRT SG.TENGAR
                                         UTARA, 45100 SG AIR TAWAR,
                                         SABAK BERNAM, SELANGOR D.E.
 MASALAH DIHADAPI           :  SAKIT-SAKIT BADAN  DAN SENDI 
              Bekerja di kebun kelapa dengan berbagai tugas sejak dari usia remaja. Semenjak enam tahun terakhir ini, bersama dengan isteri, beliau membuka industri kecil (membuat biskut) untuk musim-musim perayaan, disamping masih lagi melakukan kerja-kerja dikebun kelapa. Dengannya beliau menyara anak-anak seramai 2 orang dan seorang isteri.

                Sekitar pertengahan tahun 2006, beliau mengalami sedikit masalah kesihatan, cepat letih dan kurang bermaya untuk bekerja di kebun. Di waktu tertentu beliau terpaksa tidak pergi ke kebun kerana tidak bertenaga dan hilang semangat. Dengan umur beliau yang kian meningkat, beliau pada mulanya beranggapan bahawa masalah tersebut adalah gejala peningkatan usia tua. Banyak jenis ubat yang telah dicuba. Akhirnya mencuba Minyak kelapa dara + habbatus sauda’ Bio-Asli, DesaKu. 

        Sesuatu yang agak memeranjatkan, pada minggu pertama mengkonsumsi minyak kelapa dara + habbatus sauda’, beliau mengalami pendarahan semasa membuang air besar. Bagaimanapun beliau masih meneruskan mengkonsumsi minyak berkenaan, botol pertama. Dalam minggu kedua, pendarahan tidak berlaku lagi. Apa yang menggembirakan beliau, tenaga dan semangat beliau kembali datang, dan beliau mampu bekerja kuat dikebun dan dengan waktu yang panjang. 

              Sekarang masih mengkonsumsi minyak kelapa dara + habbatus sauda’. Beliau dan juga kami di Desaku  berharap agar kesihatan beliau berterusan dengan asbab khasiat minyak kelapa dara + habbatus sauda’, khazanah dari alam ciptaan Tuhan. Jika anda ingin keterangan lanjut bolehlah hubungi saya 013-6601383.