Kes : Bintik-bintik merah dan gatal

Nama : Hafizah
Alamat : Sepintas, Sabak Bernam

           Sepintas, tempat tinggal saya adalah sebuah kampung yang kebanyakan tanahpersekitarannya adalah terdiri dari kebun kelapa atau kelapa sawit. Keadaan redup dalam kebun tersebut menjadi habitat kegemaran nyamuk. Gigitan nyamuk adalah satu perkara yang mustahil untuk dielakkan, samada siang atau malam. Kadang-kadang gigitan nyamuk tersebut meninggalkan kesan bintik-bintik merah dan menjadikan kulit sentiasa gatal. 

        Keadaan tergaru-garu membuat saya kadang-kadang merasa malu. Mujur terlintas difikiran saya untuk mencuba Minyak Kelapa Dara Bio-Asli (Pure) yang ada dalam simpanan ayah, sebagai ubat sapu. Kini saya lega, kegatalan serta kesan gigitan nyamuk tidak lagi menjadi masalah saya. Lebih menarik lagi kulit saya kelihatan halus dan segar semula.